Pages

Monday 22 July 2013

DAPAT DUIT ATAU TEBUS BAUCHER DENGAN JAWAB SURVEY

Sebenarnya dengan jawab survey jer anda boleh tambah pendapatan.
Mesti ramai yang tertanya-tanya macam mana tu???
Senang jer..anda daftar laman web yang berkenaan dan mereka akan bagi anda survey.
Anda jawab dan mereka akan bagi point.
Point yang anda dapat tu anda boleh tukar dengan voucher ataupun duit.
Di sini saya ada senaraikan survey yang telah saya join.
Anda cubalah..
Mana tahu jawab survey ni boleh tambah income anda..yang penting kena rajin..
Selamat Mencuba..

1. EnSurvey   
Survey ni meliputi semua aspek dalam kehidupan seharian. Untuk menjawab survey ni anda kena rajin pergi ke laman web EnSurvey  untuk melihat adakah survey telah disediakan pada hari tersebut. Setiap kali anda berjaya menjawab survey tersebut anda akan mendapat RM0.50. Ini antara survey yang paling banyak dapat ganjaran antara survey yang saya dh pernah jawab. Sebab tu saya suka jawab survey ni. Sangat ringkas dan tak terlalu panjang. Kalau satu hari anda boleh jawab 5 survey kan dah banyak tu.

Contoh survey :


 
 
 
 
Apabila amaun dalam akaun anda telah genap RM100 anda dah boleh keluarkan duit dalam akaun anda. Senang kan. Tunggu apa lagi, jom la daftar di EnSurvey

 
                                                                  


2.Ipanelonline
Jika anda mendaftar dengan Ipanelonline, mereka akan memberitahu kekosongan survey melalui email.Yang bestnya dalam survey ni bila point anda dah dapat genap 1000 = RM10 anda dah boleh cashout. Saya suka buat survey ni sebab point yang diberikan tinggi dan senang nk kumpul point.Lagi satu, jika anda tidak berjaya untuk menjawab survey yang diberikan kerana tidak memenuhi kriteria yang ditetapkan, anda tetap dapat point. Selepas anda mendaftar, walaupun tiada survey pada hari tersebut tetapi anda login setiap hari anda akan dapat point.Apa tunggu lagi.Jom la daftar free di Ipanelonline.


                                                                








2 comments:

  1. memang menarik sebab survey ni tawarkan hadiah dalam bentuk wang ringgit cuma kita kena rajin la..kalau rajin dapatla banyak survey n dapatla income lebih..nk tahu lebih lanjut try la daftar..percuma jer..xrugi ape pun..:)

    ReplyDelete